پیام تبریک ریاست شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز شورا

احمد زمانپور رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسب فرارسیدن ۹ اردیبهشت روز شورا ها پیام تبریکی صادر نمودند . متن پیام بدین شرح است: « و امرهم شوری بینهم » سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و […]


احمد زمانپور رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسب فرارسیدن ۹ اردیبهشت روز شورا ها پیام تبریکی صادر نمودند .


متن پیام بدین شرح است:

« و امرهم شوری بینهم »

سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت.

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند».

این روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از ایزد منان خدمت رسانی وسیع، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نیازهای اجتماعی جوانان و مناطق محروم  و توجه خاص به خانواده های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و همه ی ملت شریف و صدیق ایران مسالت دارم.

احمد زمانپور رییس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و رئیس شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان