شرح وظایف دبیرخانه
- اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه .
- نظارت بر حسن اجرای امور دفتری و چگونگی ورود و خروج مکاتبات اداری محل خدمت .
- ثبت خلاصه مشخصات نامه های داخلی مانند موضوع و شماره آنها در دفاتر اندیکاتر.
- ثبت خلاصه مشخصات نامه های خارجی وارده در دفاتر اندیکاتور
- ثبت خلاصه مشخصات نامه های صادره از شهرداری به خارج.
- تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها.
- پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها در زمینه مسیر پرونده آنها .
- تهیه گزارش و ارائه آمارهای لازم به مافوق .
- انجام امور شماره و نامه نویسی مربوط به مناقصات و مزایده ها.
- انجام سایر اموری که از طرف مافوق ارجاع می شود.
شماره های تماس:
۰۶۱۴۳۲۲۲۰۳۵
۰۶۱۴۳۲۲۲۰۳۶
شماره فکس:
۰۶۱۴۳۲۳۲۵۰۱
رایانامه ی دبیرخانه:
info@masjedsoleyman.ir
ارسال دیدگاه