پروژه تعریض و بهسازی جاده ۸ بنگله توسط شهرداری مسجدسلیمان در حال انجام می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات اجرایی طرح تعریض و بهسازی بخشی از جاده هشت بنگله در دیوار کناری حوزه علمیه برادران، به سمت پل شهید چمران با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی شهرداری مسجدسلیمان در حال انجام می باشد. شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: عملیات پروژه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات اجرایی طرح تعریض و بهسازی بخشی از جاده هشت بنگله در دیوار کناری حوزه علمیه برادران، به سمت پل شهید چمران با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی شهرداری مسجدسلیمان در حال انجام می باشد.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: عملیات پروژه تعریض و بهسازی جاده هشت بنگله بنا بر ضرورت اصلاح جاده های ارتباطی اصلی به درون محلات در حال انجام بوده، که انشالله در روزهای آینده با تکمیل اجرای دیوار حائل سنگی، بهسازی ورودی و خروجی مسیر، ایجاد پیاده رو، کانال آبهای سطحی و همچنین نصب ست های ورزشی در اطراف جاده به منظور سلامت شهروندان در دستور کار می باشد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت استاندارد سازی جاده های سطح شهر و محلات مختلف افزود: شناسایی و اصلاح جاده های درون شهری، یکی از وظایف مهم اصلی شهرداری هاست است، که می تواند از خطرات احتمالی و حفظ ایمنی شهروندان تاثیر شایانی داشته باشد.

سلیمانی در خاتمه با ابراز خرسندی از پروژه های اجرایی اظهار داشت: مهیا نمودن محورهای استاندارد ارتباطی، علاوه بر اینکه از تصادفات احتمالی جلوگیری مینماید، می‌تواند به پیشرفت و آبادانی این شهر در زمینه های مختلف کمک بسزایی داشته باشد و امیدوارم با تکمیل و بهره برداری این مهم مورد رضایت مندی عموم مردم قرار گیرد.