نصب چراغهای تزئینی بلوار اصلی خیابان آزادی به پایان رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از خرید و نصب بیش از ۴۰۰ عدد چراغ تزئینی با اجرای نورهای مختلف رنگی در بلوار اصلی خیابان آزادی حد فاصل میدان جانباز (بانک ملی) توسط حوزه معاونت خدمات شهری خبر داد. در همین رابطه شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه زیباسازی بلوار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از خرید و نصب بیش از ۴۰۰ عدد چراغ تزئینی با اجرای نورهای مختلف رنگی در بلوار اصلی خیابان آزادی حد فاصل میدان جانباز (بانک ملی) توسط حوزه معاونت خدمات شهری خبر داد.

در همین رابطه شهردار مسجدسلیمان با اشاره به اینکه زیباسازی بلوار ها و تقویت منظر شبانه شهر از جمله موارد مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد بیان کرد : به منظور زیباسازی و تقویت روشنایی بلوار اصلی خیابان آزادی حد فاصل میدان جانباز،  توسط حوزه معاونت خدمات شهری محل جایگاه نصب پایه چراغها بتن ریزی و سپس سازه بدنه چراغها بر روی آنها با نظارت کارشناسان واحد تأسیسات نصب گردید.

سلیمانی با اعلام این خبر افزود: تقویت روشنایی و زیباسازی این بلوار از چند ماه گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفته بود، که پس از کابل کشی زمینی و زیرسازی عملیات جانمایی و نصب آن روز گذشته به اتمام رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه نصب چراغها تاثیر بسزایی در زیبایی بلوار ها و تقویت منظر شبانه شهر مسجدسلیمان دارد تصریح کرد : زیباسازی شهر تاثیر بسزایی در روحیه شهروندان دارد، لذا اصلاح نورپردازی معابر و خیابانها و نیز پارکهای عمومی در اولویت کاری است و طی روزهای آینده این خدمات ادامه خواهد داشت.