محوطه سازی و ساماندهی تپه شهدای گمنام بی بیان توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روند آغاز عملیات محوطه سازی مقبره و ساماندهی آرامگاه شهدای گمنام بی بیان در تپه پارک کوهستانی این شهر آغاز گردید. شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال هم اکنون در حال اجرا است، و هدف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، روند آغاز عملیات محوطه سازی مقبره و ساماندهی آرامگاه شهدای گمنام بی بیان در تپه پارک کوهستانی این شهر آغاز گردید.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اعلام این خبر عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال هم اکنون در حال اجرا است، و هدف از طرح عمرانی مذکور بهسازی و زیباسازی محوطه آرامگاه شهدای گمنام بی بیان خواهد بود.

وی با تشریح آخربن اقدامات صورت گرفته بیان کرد: انشالله با اجرای طرح فوق، این محل یکی از مراکز مذهبی و سیاحتی شهر مسجدسلیمان خواهد شد، و بدین منظور برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روند خدماتی با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنایی در حال فعالیت مستمر می باشد.

شهام سلیمانی افزود: کلنگ احداث ساختمان مقبره شهدای گمنام بی ببان چندی پیش با حضور مسئولین شهری و دستگاههای دولتی زمین زده شد، که با قرار گرفتن آرامگاه شهدای گمنام در این محدوده مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: در حال حاضر روند عملیاتی پروژه، با اجرای احداث دیوار حائل در مسیر دو طرف ورودی، و جاده پایین دستی مشرف در بالای پارک آغاز گردیده، و در ادامه طی روزهای آینده، روند کاشیکاری جایگاه مقبره با مصالح مورد نیاز صورت خواهد گرفت.