بازدید شهردار مسجدسلیمان از محله نورآباد و بررسی مشکلات این محله در دیدار با اهالی

شهردار مسجدسلیمان در ادامه بازدید از محلات و مناطق محروم سطح شهر ، به محله نورآباد رفت‌ و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای این‌ محله قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، در ادامه بازدید شهردار مسجدسلیمان از محلات محروم سطح شهر ، دکتر شعبانی […]

شهردار مسجدسلیمان در ادامه بازدید از محلات و مناطق محروم سطح شهر ، به محله نورآباد رفت‌ و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای این‌ محله قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، در ادامه بازدید شهردار مسجدسلیمان از محلات محروم سطح شهر ، دکتر شعبانی به همراه جمعی از معاونین خود به منظور بررسی مشکلات و کمبودهای محله نورآباد ، ضمن حضور در این منطقه محروم در دیدار با اهالی به گلایه ها و درخواست های آنان گوش داد.

اهالی محله نورآباد خواستار جمع آوری مراکز نگهداری احشام از محله شدند به گفته آنان برخی افراد با نگهداری احشام در محل سکونتشان مشکلات بهداشتی و زیست محیطی بوجود آورده اند که زندگی آنها را به مخاطره انداخته است.

آسفالت محله ، ساماندهی فاضلاب رها شده در کوچه ها و مسیر تردد مردم و بوی تعفن آن ، احداث بوستان محلی ، جدول کاری و احداث کانال آبهای سطحی از دیگر خواسته های ساکنین محله نورآباد در دیدار با شهردار شهرشان‌ بود.