اجرای عملیات تخریب و احداث پل جدید در منطقه مال جونکی در حال اجرا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، آغاز عملیات تخریب و احداث پل ارتباطی جدید منطقه مال جونکی با نظارت کارشناسان دفتر معاونت زیر بنائی، توسط شهرداری مسجدسلیمان آغاز گردید. بنابر همین گزارش شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در گفتگویی کوتاه بیان کرد: در راستای ارائه خدمات عمرانی شهرداری در سال ۹۸ و گسترش پروژه های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، آغاز عملیات تخریب و احداث پل ارتباطی جدید منطقه مال جونکی با نظارت کارشناسان دفتر معاونت زیر بنائی، توسط شهرداری مسجدسلیمان آغاز گردید.

بنابر همین گزارش شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در گفتگویی کوتاه بیان کرد: در راستای ارائه خدمات عمرانی شهرداری در سال ۹۸ و گسترش پروژه های زیرساختی در محلات مختلف کمتر توسعه یافته، عملیات روند مذکور با جانمایی مسیر پل جدید در محدوده پل قدیم در حال خاکبرداری بوده، و نیز انحراف فاضلاب روباز مسیر  به منظور بتن ریزی پایه های پل از جمله اقداماتی است که در حال انجام می باشد.

وی در ادامه به تشریح مشخصات فنی در این پروژه پرداخت و اظهار داشت: پل با سازه بتنی سه دهانه هشت و نیم متری، با ارتفاع شش متر طبق نقشه های اجرایی پیش بینی گردیده، و روند خدمات عمرانی پروژه مذکور با اجرای گودبرداری و انحراف مسیر رودخانه، تحکیم بستر زیر فنداسیون با شفته آهک و سنگ در حال اجرا می باشد.