آذین بندی و تزئینات محیطی توسط شهرداری مسجدسلیمان در ایام دهه فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، با نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مسجدسلیمان با برنامه‌ریزی مناسب، اقدام به آذین بندی و تزئینات محیطی در بلوارها و میادین سطح شهر نموده است. در همین رابطه باکسهای فلزی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، با نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مسجدسلیمان با برنامه‌ریزی مناسب، اقدام به آذین بندی و تزئینات محیطی در بلوارها و میادین سطح شهر نموده است.

در همین رابطه باکسهای فلزی با مضمون نوشته های دهه فجر در میادین شهر اجرا، و همچنین بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی در چندین نقطه اصلی، و نیز همزمان با مقارن بودن ایام فاطمیه بر روی پایه های روشنایی ورودی شهر پرچم های مشکی نصب گردیده است.

شایان ذکر است با همکاری مدیریت فرهنگی، اجتماعی، و ورزشی شهرداری مسجدسلیمان نمایشگاه جشنواره فروش غذایی خیرین جهت ایتام در محل پارک الغدیر، و چندین جشن شادی جهت شور و نشاط شهروندان در سالنها و اماکن عمومی صورت گرفته، و در اقدامی تازه برنامه مسابقات ورزشی در سنین مختلف در محلات با اهدا جوایز در حال برگزاری می باشد.