گرامیداشت روز خبرنگار توسط شهرداری مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان :بمناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، شهرداری مسجدسلیمان با دعوت از کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان آیین گرامیداشتی در محل دفتر شهردار مرکزی با حضور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان برگزار نمود. شهردار مسجدسلیمان در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه عنوان داشت: جا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان :بمناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، شهرداری مسجدسلیمان با دعوت از کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان آیین گرامیداشتی در محل دفتر شهردار مرکزی با حضور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان برگزار نمود.

شهردار مسجدسلیمان در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه عنوان داشت: جا دارد از همه برادران و خواهران گرامی تشکر نمایم که امروز قبول زحمت نمودند و دعوت ما را پذیرفتند و قبل از هر چیز روز خبرنگار را به همه شما زحمتکشان عرصه خبر و رسانه تبریک عرض می نمایم.

وی اضافه کرد: همه شما صادقانه در حال تلاش جهت انعکاس اطلاع رسانی خبرهای واقعی برای عموم شهروندان می باشید و من از شما تشکر میکنم که در این زمینه پیگیر مشکلات شهر هستید و انتظار است راهنمای مردم در تمام عرصه ها باشید و در هر جامعه ای نقش خبرنگار کاملا کلیدی است و چه بسا با پیگیری های هم صنفهای شما جلوی خیلی اتفاقات بزرگ در دنیا گرفته شود و یا برعکس خیلی سریع تر به انجام رسیده و منافع مردمی را تاًمین کرده است.

شهردار مسجدسلیمان تاکید کرد: با توجه به اینکه همه ما درگیر مشکلات روزمره ایم، دوست دارم هر نوع مشکلی در خصوص معضلات شهری وجود دارد در جلسه عنوان گردد و انشاالله با تلاش همکارانمان در جهت رفع آنها و رضایت مندی عموم قدم های مثبتی برداشته باشیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: در زمینه مشکلات خودروهای حمل زباله با توجه به تعاملات دو سویه با دستگاه های دیگر از جمله شرکت نفت که کمک حال ما بوده اند و کمکهای شایانی تا به الان انجام داده اند و از مدیریت آن جناب آقای مهندس ناصری به عنوان شاخص ادارات واقعا کمال تشکر را دارم.

شهام سلیمانی ادامه داد: در مدت ۶ ماه سال جدید نهایت همکاری بسیار خوبی فی مابین ادارات به وجود آمده است که نقطه امیدواری دارد و در بحث آسفالت منطقه نمره یک جز برنامه کاری ما بوده، ولی به دلیل تعریف پروژه فاضلاب شهری روند عملیاتی فوق را تا اجرای اتمام لوله گذاری مسیرهای فاضلاب متوقف گردیده است.

در حاشیه این مراسم در خصوص معضلاتی همچون اتلاف سگهای ولگرد، زبالهای پراکنده، ساماندهی آرامستان چهاربیشه، چارت نیروی انسانی، ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی و آگهی های دولتی و همچنین کمبود اعتبارات شهرداری در بخش های مختلف عمران شهری به بحث و گفتگو پرداخته شد.

در پایان این برنامه از تمامی خبرنگاران اصحاب رسانه ، سایتها و نشریات مختلف تجلیل به عمل آمد.