پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان: عملیات اجرای زیرسازی و روکش آسفالت در منطقه هشت بنگله (محله ضد هوایی) در حال انجام است

پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان از تداوم عملیات اجرای زیر سازی و روکش آسفالت در قالب طرح حمایت از مناطق کمتر توسعه یافته در منطقه هشت بنگله خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی ضمن اعلام این خبر گفت: در ادامه اجرای آسفالت ریزی اساسی با نگاه عدالت محورانه در محلات مختلف […]

پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان از تداوم عملیات اجرای زیر سازی و روکش آسفالت در قالب طرح حمایت از مناطق کمتر توسعه یافته در منطقه هشت بنگله خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی ضمن اعلام این خبر گفت: در ادامه اجرای آسفالت ریزی اساسی با نگاه عدالت محورانه در محلات مختلف سطح شهر، و در راستای بهبود و اصلاح معابر عمومی، توسط معاونت فنی و عمرانی اجرای عملیات آسفالت ریزی منطقه هشت بنگله(محله ضد هوایی) با مساحت تقریبی ۱۴۲۰ متر مربع در حال اجرا می باشد.

مولایی در ادامه اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به درخواست اهالی منطقه و نیز تامین رفاه حال ساکنین محل به هنگام تردد از معابر، اجرای آسفالت ریزی و لکه گیری معابر به صورت منظم و براساس اولویت و نیاز سنجی در دستور کار قرار گرفت.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدوارم طی روزهای آینده این روند در دیگر محلات با مشارکت همه جانبه شهروندان به مرحله اجرا گذاشته شود.