پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان: روکش آسفالت خیابان سلمان فارسی محله نمره یک با حجم تقریبی ۵۰ تن صورت پذیرفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم و کمک به زیبایی و آراستگی شهر آسفالت معابر در هسته مرکزی شهر و محلات حاشیه ای اطراف آن از اولویت های جدی شهرداری بوده، و در این رابطه روند خدمت رسانی به شهروندان […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم و کمک به زیبایی و آراستگی شهر آسفالت معابر در هسته مرکزی شهر و محلات حاشیه ای اطراف آن از اولویت های جدی شهرداری بوده، و در این رابطه روند خدمت رسانی به شهروندان عزیز با اولویت مکانهای ضروری تا پایان سال جاری انجام می شود، و در همین رابطه زیرسازی و روکش آسفالت خیابان سلمان فارسی محله نمره یک، جنب فروشگاه افق کوروش با حجم تقریبی ۵۰ تن صورت گرفت و همچنین خیابانهای منتهی در این مسیر در دست اقدام خواهد بود.

وی افزود: عملیات ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه با راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری از امروز آغاز و روند خدمات صادقانه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: خدمات رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های شهرداری مسجدسلیمان برای بهبود چهره عمومی شهر و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان به حساب می آید و بهسازی و مرمت آسفالت معابر فرعی و کوچه‌های سطح شهر نیز بلافاصله بعد از اتمام معابر اصلی انجام خواهد شد.

مولایی اظهارکرد: در ادامه عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت معابر هسته مرکزی شهر توسط واحد عمران شهرداری مسجدسلیمان، هم اکنون روکش آسفالت معابر خیابان های اصلی، و نیز آسفالت در سطح محلات با اولویت محلات کم برخوردار در دستور کار این واحد قرار گرفته است.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه با بیان اینکه این روند بطور مستمر در نقاط مختلف ادامه خواهد داشت، افزود: تمام سعی و تلاش مدیریت شهری افزایش رضایت مندی شهروندان می باشد.

گفتنی است در این روز پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان با حضور در میان ساکنین محله نمره یک از نزدیک به بررسی رفع مشکلات آنان پرداخت.

.