پیام شهردار مسجدسلیمان به مناسبت گرامیداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی ضمن گرامیداشتِ ایام اللّه ۱۴ و ۱۵ خرداد، الهام ازآموزه هایِ لیالی القدر و الگوسازی از فضایلِ شخصیت مولی الموحدین(ع) را شاکله اصلیِ پرورشِ مبارزانی همچون امام خمینی(ره) در تقابل با نظام سلطه یِ عصر طواغیتِ نوین برشمرد. وی در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی ضمن گرامیداشتِ ایام اللّه ۱۴ و ۱۵ خرداد، الهام ازآموزه هایِ لیالی القدر و الگوسازی از فضایلِ شخصیت مولی الموحدین(ع) را شاکله اصلیِ پرورشِ مبارزانی همچون امام خمینی(ره) در تقابل با نظام سلطه یِ عصر طواغیتِ نوین برشمرد.

وی در این پیام با یادآوریِ مجاهدات معمار بزرگ انقلاب امام خمینی(ره)، نظم نوین الهی را از دستآوردهای متمایزِ بیداری اسلامی در سطح جهان دانست.

سلیمانی خاطر نشان کرد:
حافظه تاریخیِ ملّت ایران،خروشِ سلحشورانه پانزدهم خرداد را طلیعه خودباوری، بیداری و اتکا بر توانمندی های داخلی دانسته، با اشاعه گفتمانِ انقلاب اسلامی، مسیر پرشتابِ پیشرفت های همه جانبه کشور را تجلّی و تحقّق خواهند بخشید.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تجدید میثاق با مکتب فکری امام خمینی(ره) و دستاوردهای شهدا، شهادت امام علی(ع) را تسلیت گفته، قبولیِ طاعات و عبادات همشهریان عزیز در ماه مبارک رمضان، بویژه شبهایِ پرفیض قَدر را مسئلت نمود.