پیام شهردار مسجدسلیمان بمناسبت هفدهم اردیبهشت روز بسیج سازندگی

بمناسبت هفدهم اردیبهشت روز بسیج سازندگی شهردار مسجدسلیمان در پیامی این روز را به جهادگران این عرصه تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، متن پیام دکتر شعبانی بدین شرح است : ۱۷ اردیبهشت همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری ، به عنوان […]

بمناسبت هفدهم اردیبهشت روز بسیج سازندگی شهردار مسجدسلیمان در پیامی این روز را به جهادگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، متن پیام دکتر شعبانی بدین شرح است :

۱۷ اردیبهشت همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری ، به عنوان روز 《بسیج سازندگی 》نامگذاری شد تا بسیج همه جانبه در راستای محرومیت‌ زدایی و خدمت به مردم در کشور شکل گیرد.

این مجموعه خدمت گذار علاوه بر انجام رسالت های خود در مسیر آبادانی و خدمت به محرومان در ترویج و گسترش زندگی جهادی در بین جوانان و نوجوانان بسیار اثر گذار بوده است.

در طول این چند سال که کشور با مشکلاتی از قبیل زلزله ، سیل ، مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا روبرو بوده ، بسیج سازندگی بعنوان یک مجموعه واکنش سریع به میدان آمده و توانسته با سازماندهی گروههای جهادی بر بسیاری از مشکلات غلبه کند و همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است و با پشتوانه عظیم مردمی هر زمان که نیاز به تلاش جهاد گونه احساس شده ، حضوری گسترده داشته است و اعلام رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد ده ساله جهادگران بسیج سازندگی ، کارنامه موفق جوانان در احیاء این نهاد به عنوان جایگزین جهاد سازندگی را نشان داد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه مسجدسلیمان در راستای اجرای این اهداف و منویات مقدس مقام عظمای ولایت با راه اندازی گروه های جهادی تخصصی در مناطق محروم و روستاهای شهرستان به انجام فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری برنامه های فرهنگی ، اعتقادی ، تربیتی ، مشاوره ، اشتغال و عمرانی ( ساخت و تعمیر دهها واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت و نیازمند ) و اهدا بسته های معیشتی به خانواده های بی بضاعت اقدام نموده است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی به تلاشگران این عرصه، از زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان بویژه جهادگران بسیج سازندگی مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نموده ، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان