پیام شهردار مسجدسلیمان بمناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها

    بمناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت روز ملی شوراها ، شهردار مسجدسلیمان در پیامی این روز را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، متن پیام دکتر شعبانی بدین شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم   وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ نهاد شورا ریشه در قرآن و مبانی […]

 

 

بمناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت روز ملی شوراها ، شهردار مسجدسلیمان در پیامی این روز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، متن پیام دکتر شعبانی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ

نهاد شورا ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم عینیت بخشید و به برکت این اتفاق نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود در جامعه پر رنگ تر شد.

 

نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذاری عینی مردم در تعیین سرنوشت خودگردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهر و روستا است . بدون شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از نشانه های بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت میهن اسلامی مان داشته باشند.

اینجانب فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز شوراهای اسلامی را به همه اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا بویژه اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در راه اعتلای آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال” جهش تولید ” و در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) با یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (حفظ اله تعالی) و در اجرای سیاستهای دولت پیروز و سربلند باشید.

 

نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان