پیام شهردار مسجدسلیمان بمناسبت روز جهانی قدس

        شهردار مسجدسلیمان در پیامی روز قدس را یکی از برجسته ترین و ماندگارترین یادگاران حضرت امام خمینی ( ره ) عنوان کرد و با اشاره به سخنان امروز رهبری در موضوع فلسطین ، بیانات ایشان را برای همه مسلمانان جهان فصل الخطاب دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به […]

 

 

 

 

شهردار مسجدسلیمان در پیامی روز قدس را یکی از برجسته ترین و ماندگارترین یادگاران حضرت امام خمینی ( ره ) عنوان کرد و با اشاره به سخنان امروز رهبری در موضوع فلسطین ، بیانات ایشان را برای همه مسلمانان جهان فصل الخطاب دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، متن پیام دکتر شعبانی بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی(ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج ‌کشیده فلسطین است.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است، آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه ‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.

هرچند امسال به علت شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان ایران از برگزاری راهپیمایی های منسجم محروم هستیم ولی این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین نخواهد شد و سخنان راهگشا و بسیار مهم امروز مقام معظم رهبری در موضوع فلسطین برای همه مسلمانان جهان فصل الخطاب است و همانگونه که ایشان فرمودند؛ هدف از این مبارزه آزادی همه سرزمین فلسطین از بحر تا نهر و بازگشت همه فلسطینیان به کشور خویش است و بی شک بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان فلسطینیان را یاری و با آنها همدردی خواهند کرد.