پیام شهردار مسجدسلیمان‌ به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداریها و دهیاری‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌ در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداریها و دهیاری‌ها این روز را به تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری و کلیه کارکنان زحمتکش شهرداری مسجدسلیمان تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: ١۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری، فرصتی ایده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان‌ در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیرماه، روز شهرداریها و دهیاری‌ها این روز را به تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری و کلیه کارکنان زحمتکش شهرداری مسجدسلیمان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

١۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری، فرصتی ایده آل جهت تجلیل از فعالان و خادمانِ مردم در این عرصه و نیز ارزیابیِ عملکرد برنامه ریزان و سیاستگذاران این نهادِ مهم جهت توسعه سطوح متعالیِ خدمت به مردم است.

امروزه به موازات گسترش شهرنشینی و تغییر و توسعه عملکرد شهرداریها در هم افزایی و گسترش تعاملِ مردم و خانواده بزرگِ مدیریت شهری، سطحِ انتظارات از نگرش سنتی و نگاه کالبدیِ صِرف به وظایف شهرداری در پرداختن به مجموعه معابر و ساختمانها فراتر رفته و هویتی فرهنگی-اجتماعی،این ارتباط دوسویه را شکل میدهد.

ضمن نکوداشت این روز ، از آستان الهی آرزوی توفیق روزافزونِ فعالانِ عرصه مدیریت شهری و همکاران عزیزم در شهرداری جهت خدمت به مردم شریف مسجدسلیمان را مسئلت می نمایم.

شهام سلیمانی
شهردار مسجدسلیمان