پیام شهردار مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با ارسال متن پیامی ایام الله دهه فجر را تبریک گفت: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر شهردار مسجدسلیمان، در پیامی فرارسیدن این ایام را گرامی داشته و از شهروندان محترم جهت نکوداشت این ایام دعوت کردند. متن پیام بدین شرح […]

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با ارسال متن پیامی ایام الله دهه فجر را تبریک گفت:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر شهردار مسجدسلیمان، در پیامی فرارسیدن این ایام را گرامی داشته و از شهروندان محترم جهت نکوداشت این ایام دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب، و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده، و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده، و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل گردیده است.

اینجانب ضمن تبریک ۱۲ بهمن، سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن اسلامی، و آغاز ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه مسجدسلیمان تبریک عرض می نمایم، و یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشته، و از مردم غیور و شهید پرور همیشه در صحنه مسجدسلیمان دعوت می نمایم، با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب که در حال برنامه ریزی بوده، به ویژه در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان و دشمنان کور دل به تصویر کشند. از خداوند متعال خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی را به همه ما عنایت فرماید.

شهام سلیمانی
شهردار مسجدسلیمان