پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، در پیامی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر و زن، این روز را به تمامی زنان و مادران ایرانی، الخصوص مادران شهر مسجدسلیمان تبریک گفت. بنابر همین گزارش متن این پیام بدین شرح است: بسمه تعالی سالروز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، در پیامی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر و زن، این روز را به تمامی زنان و مادران ایرانی، الخصوص مادران شهر مسجدسلیمان تبریک گفت.

بنابر همین گزارش متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

سالروز ولادت فاطمه زهرا (س) با هوشمندی رهبر فقید انقلاب اسلامی، تحت عنوان روز زن و مادر نامگذاری شد، تا زنان ایرانی با تبعیت از بانوی بزرگوار اسلام، در تمامی صحنه های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی الگویی ماندگار از زن و مادر را به جهانیان ارائه دهند.

ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر، این روز را به تمامی زنان و مادران ایران زمین، مادران خوب شهر مسجدسلیمان، الخصوص بانوان تلاشگر همکارمان شاغل در شهرداری، تبریک می‌گویم و ایمان دارم که زنان این مرز و بوم همواره با تلاش مضاعف در جامعه نقشی سازنده و ارزشمند در اعتلای میهن اسلامی خواهند داشت.

شهام سلیمانی
شهردار مسجدسلیمان