پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

شهردار مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را به سبزپوشان این نیرو بویژه فرماندهی انتظامی و کارکنان خدوم ناجا در شهرستان تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، متن پیام دکتر آرش قنبری بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم نیروى انتظامى مجموعه […]

شهردار مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را به سبزپوشان این نیرو بویژه فرماندهی انتظامی و کارکنان خدوم ناجا در شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، متن پیام دکتر آرش قنبری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروى انتظامى مجموعه ای است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند.

نیروهای انتظامی حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی و دلسوزی و روحیه‌ی رأفت و رحمت نظام نسبت به آحاد مردم است.

اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصا در شهرستان مسجدسلیمان ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبردِ اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در برقراری نظم و امنیتِ جامعه موفق و موید باشید.

آرش قنبری

شهردار مسجدسلیمان