پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان متن پیام دکتر آرش قنبری به شرح ذیل است : سالگرد میلاد فرخنده و پربرکت پیامبر رحمت، عزت و کرامت، خاتم‌الانبیاء حضرت محمدبن عبدالله صلی‌الله علیه و آله وامام جعفر صادق (ع)را به عموم مسلمانان جهان و شهروندان محترم شهر مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. محمد صلی‌الله […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان متن پیام دکتر آرش قنبری به شرح ذیل است :

سالگرد میلاد فرخنده و پربرکت پیامبر رحمت، عزت و کرامت، خاتم‌الانبیاء حضرت محمدبن عبدالله صلی‌الله علیه و آله وامام جعفر صادق (ع)را به عموم مسلمانان جهان و شهروندان محترم شهر مسجدسلیمان تبریک می‌گویم.

محمد صلی‌الله علیه و آله مظهر عدالت، امانت، اخلاق و لطف الهی، نجات‌دهنده انسان از ضلالت و گمراهی و پیام آور صلح، دوستی و برادری می‌باشد.

ربیع، ماه برکت و فزونی و زیبایی است و تجلی انوار الهی در این ماه پرخیر و برکت، ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشأنی است که با انوار رخسار و جمال منورش جهان تاریک را روشنایی دیگر بخشید.

امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره­مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش در شهرداری مسجدسلیمان توفیق داشته باشیم.

آرش قنبری
شهردار مسجدسلیمان