پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهردار مسجدسلیمان طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر، این روز را تبریک گفت.   متن پیام پیمان مولایی به شرح ذیل است :   فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع)، امیرالمومنین و بزرگ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهردار مسجدسلیمان طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر، این روز را تبریک گفت.

 

متن پیام پیمان مولایی به شرح ذیل است :

 

فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع)، امیرالمومنین و بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و‌ نیز روز پدر را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

 

برخود لازم می دانم روز پدر را صمیمانه به همه پدران فداکار شهرم و خانواده شهرداری تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، امید است در پرتو عنایت خداوند متعال همواره سربلند و تندرست باشند.

 

پیمان مولایی

شهردار مسجدسلیمان