پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

  شهردار مسجدسلیمان در پیامی حلول ماه مبارک رمضان،  ماه نزول قران و برکات الهی را تبریک گفت.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، متن پیام دکتر شعبانی بدین شرح‌است : شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ خداوند منان را شاکریم […]

 

شهردار مسجدسلیمان در پیامی حلول ماه مبارک رمضان،  ماه نزول قران و برکات الهی را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، متن پیام دکتر شعبانی بدین شرح‌است :

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ

خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.

 

امید است همگی از سفره پربرکت فیوضات الهی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در میان جامعه ایجاد کنیم.

 

اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به ویژه مردم مومن و شریف مسجدسلیمان ، موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.

نوید شعبانی – شهردار مسجدسلیمان