پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان بمناسبت حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر

      در آستانه حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر ، شهردار مسجدسلیمان در پیامی این عید بزرگ را به هموطنان بویژه مردم شریف و مومن مسجدسلیمان  تبریک گفت.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی،  متن پیام دکتر شعبانی به شرح ذیل است؛   […]

 

 

 

در آستانه حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر ، شهردار مسجدسلیمان در پیامی این عید بزرگ را به هموطنان بویژه مردم شریف و مومن مسجدسلیمان  تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی،  متن پیام دکتر شعبانی به شرح ذیل است؛

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى‏ وَ الْفُرْقانِ

ماه رمضان [همان ماه‏] است که در آن، قرآن فرو فرستاده شده است، [کتابى‏] که مردم را راهبر، و [متضمّن‏] دلایل آشکار هدایت، و [میزان‏] تشخیص حق از باطل است.

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه روزه داری و میهمانی خداست و عید سعید فطر هنگامه پاداش گرفتن روزه داران واقعی، عید بازگشت به فطرت پاک انسانی، عید خالص شدن روح و جسم و وحدت امت اسلامی در سپاس خداوند سبحان بر نعمت ها و توفیق عبادت و پیروزی نفس در جهاد اکبر است.

عید فطر، نمادی از وحدت مسلمانان است، وحدتی که سبب ذلت و نا امیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می شود.

خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوی بر گرفتند و خانه آخرت خویش را آباد ساختند؛ همان بندگان مومنی که با روزه داری، تلاوت قرآن و اقامه نماز، نفسشان هم در این ایام مبارک بود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ع)، رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی )، همه مسلمین جهان بویژه مردم شریف و مومن مسجدسلیمان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت دارم.

 

نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان