پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم

    شهردار مسجدسلیمان به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم پیامی صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، متن پیام دکتر شعبانی به شرح زیر است: به نام خداوند لوح و قلم   دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر عالی مقام و فرزانه، استاد […]

 

 

شهردار مسجدسلیمان به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی، متن پیام دکتر شعبانی به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم

 

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر عالی مقام و فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم؛ یادآور کوشش های سازنده مردان و زنان فرهیخته ای ست که فرزندان این مرز و بوم را به گوهر اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

ماندگاری و بزرگی کار معلم، ریشه در خلوص و صفای او دارد و بدون تردید جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه دانش و کمال، حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسان اند.

روا و سزاست که والاترین مراتب قدرشناسی را از آنان به عمل آوریم و در این باره چه عبارتی زیباتر از سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: “امروز همه باید تکریم به معلمان را در فضای فرهنگی جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند.”

این جانب ضمن ادای احترام به شهدای والا مقام فرهنگی مسجدسلیمان ، هفته بزرگداشت مقام معلم را به معلمان، مربیان و کارکنان خدوم آموزش و پرورش شهرمان تبریک و تهنیت می گویم.

از درگاه ایزد منان برای همگان توفیق خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت را مسالت می نمایم.

 

نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان