نشست صمیمانه آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان با جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار گردید 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، نشست صمیمانه آرش قنبری شهردار یا جمعی از اصحاب رسانه‌ و خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید‌   در ابتدای این جلسه آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام اینکه خبرنگاران بازوان توانمند هر مدیری می باشند، اظهار کرد: امروز شهر ما در مسیر پیشرفت به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، نشست صمیمانه آرش قنبری شهردار یا جمعی از اصحاب رسانه‌ و خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید‌

 

در ابتدای این جلسه آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام اینکه خبرنگاران بازوان توانمند هر مدیری می باشند، اظهار کرد: امروز شهر ما در مسیر پیشرفت به همدلی همشهریان نیازمند است و همچنین مدیریت شهری و شهروندان باید در کنار هم به طور مشترک اقدام نمائیم و در این راه نقش ارزنده خبرنگاران می تواند در این مسیر به ما کمک کند.

 

شهردار مسجدسلیمان با بیان این که رسانه ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین می توانند به بهترین نحو مشکلات مردم را منعکس و ما نیز به عناون خادمین مردم موظف به پیگیری هستیم در ارتباط با اختصاص ۲۵۲ میلیارد تومان حق آلایندگی و پروژه هایی که در گذشته تعریف شده بود بیان داشت: پس از بازنگری های انجام شده توسط متخصصین متوجه شدیم که برآورد انجام شده در این پروژه ها دچار مشکلاتیست و مجبور شدیم اصلاحاتی انجام دهیم. خصوصاً در بخش آسفالت که اعلام شده بود تمامی محلات با بودجه اعلام شده آسفالت خواهند شد که این مسئله غیر ممکن بود و نحوه قرارداد با پیمانکاران نیز دارای ایراداتی بود که با بررسی کارشناسانه مشکلات آن برطرف گردید.

 

شهردار مسجدسلیمان در ادامه سخنان خود به معضل سگ های بلاصاحب به عنوان یکی از مطالبات مردم اشاره کرد و افزود: طی قراردادی با یکی از پیمانکاران که وی نیز با محیط زیست قرارداد رسمی دارد کار زنده‌گیری سگ ها و انتقال به شهرستان اهواز آغاز نموده ایم.

 

 

قنبری ادامه داد: با برآوردهای انجام شده حدود ۶ هزار سگ بلاصاحب در سطح شهرستان وجود دارد که طی چند روز گذشته با آغاز کار پیمانکار ۱۵۰ سگ زنده گیری و انتقال داده شد و طی ماه‌های آینده قطعاً مردم نمود آن را احساس خواهند نمود.

 

وی در ارتباط با راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت خاطر نشان کرد: پس از تعطیلی ۸ ماهه این کارخانه در حالی که می گفتند برای راه اندازی مجدد نیاز به هزینه بالغ بر یک میلیارد تومان است، تنها با ۵ میلیون تومان کارخانه آسفالت راه اندازی و در حال حاضر بدون مشکل در حال فعالیت است! وی اولویت آسفالت را محلات کم برخوردار که تاکنون از نعمت آسفالت برخوردار نبوده اند اعلام کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد به مرور تمامی محلات را با توجه به بودجه ای که تزریق می شود روکش آسفالت نمائیم.

 

 

شهردار مسجدسلیمان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از او پرسیده بود شنیده شده است تعدادی از این ۵۷ نفر اگر چه حقوق دریافت نمی کنند اما در حال حاضر در بعضی واحدها و حتی در ادارات دیگر مشغول به کار هستند و در صورت هرگونه حادثه عواقب آن بر عهده چه کسی می باشد گفت: به تمامی مسئولان واحدها اعلام کرده ایم این افراد حق حضور در دوایر مختلف شهرداری را ندارند و اگر این مسئله صحت داشته باشد تخلف اداری محسوب می شود و مسئولیت آن بر عهده مسئولین واحدها می باشد. وی ادامه داد: رسماً به اداره کار نیز اعلام کرده ایم مسئولیت این افراد بر عهده شهرداری نیست و در آینده حق هیچ گونه شکایتی ندارند.

 

قنبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات مردم در ارتباط با وضعیت جاده فرودگاه گفت: یکی از مناقصات چالشی ما جاده فرودگاه بود. پس از بررسی های انجام شده این مناقصه باطل و مجدداً مناقصه‌ای برگزار و پس از طی مراحل اداری بهسازی جاده فرودگاه آغاز خواهد شد.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از این نشست خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از او در ارتباط با رشد قارچی دکه‌ها در سطح شهر پرسیده بود افزود: از روزی که آمده ام زیر بار واگذاری حتی یک دکه نرفته ام و تا روزی که هستم نیز این اتفاق نخواهد افتاد. وی در ارتباط با آخرین وضعیت پل داریوش محمدی نیز گفت: به دلیل بارندگی ها مدتی این کار به کندی پیش رفت اما در حال حاضر کار آن آغاز و انشالله به سرانجام خواهد رسید.

 

قنبری از تشکیل کمیته تخلفات کارکنان شهرداری خبر داد و گفت: در این رابطه بصورت جدی در صورت تخلفات احتمالی نیروهای شهرداری با آنان برخورد خواهد شد.

 

وی همچنین از اصلاح ساختار سازمانی شهرداری و راه اندازی اتوماسیون جامع مالی خبر داد و گفت: به جد در حال پیگیری این مسئله هستیم.

 

وی در ارتباط با معضل همیشگی مسجدسلیمان یعنی نامگذاری محلات نیز گفت: بر اساس قانون نامگذاری محلات بر عهده شورای نامگذاری ست اما نامگذاری کوچه ها بر عهده شهرداری ست که در حال برنامه ریزی در این رابطه هستیم.

 

وی تصریح کرد: تمامی مقدمات آغاز به کار ساخت سیتی سنتر مسجدسلیمان انجام و بزودی کلنگ زنی این پروژه عظیم انجام خواهد شد.

 

شهردار مسجدسلیمان در بخش پایانی سخنان خود گفت: به مردم قول می دهم روند مناقصات بصورت کاملاً قانونی انجام شود و مردم مطمئن باشند بر روی منافع آنان هرگز معامله نخواهم کرد.

 

در پایان جلسه نیز با اهدای لوح از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر به عمل آورده شد.