معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسجدسلیمان: احداث بوستان رودکی پیشرفتی ۵۰ درصدی داشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به منظور افزایش سرانه فضای سبز در محلات مختلف و نگاه متواضعانه به نقاط کمتر توسعه یافته و ارائه بیشترین خدمات صادقانه تا پایان سال ۹۵، یونس احمدپوریا خبر از احداث بوستان محله ای رودکی در منطقه نفتک داد. بنابر همین گزارش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، به منظور افزایش سرانه فضای سبز در محلات مختلف و نگاه متواضعانه به نقاط کمتر توسعه یافته و ارائه بیشترین خدمات صادقانه تا پایان سال ۹۵، یونس احمدپوریا خبر از احداث بوستان محله ای رودکی در منطقه نفتک داد.

بنابر همین گزارش طی گفتگویی با خبرنگار ما در ابتدا اظهار داشت: با توجه به شناسایی زمینهایی که قابلیت کاربری ایجاد سرانه فضای دارند و همچنین جلوگیری از تصرف اراضی دولت توسط متخلفین، بر آن شدیم در کلیه محلات پارکهای محله ای جهت استفاده روزانه ساکنین این نقاط، با اهداف شور و نشاط و همچنین ترویج سلامت عمومی در جامعه با کمک همکار عزیزمان مهندس شهرام امید طراحی و به مرحله اجرا در آوریم.

وی در ادامه اضافه کرد: از جمله این بوستان‌ها، بوستان رودکی در منطقه نفتک می باشد که با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع طراحی و با نظارت کارشناسان حوزه معاونت فنی و عمرانی در حال اجرای عملیاتی است.

معاونت فنی و عمرانی به تشریح اقدامات صورت گرفته اشاره نمود و اذعان داشت: روند پروژه عملیاتی شده در این بوستان شامل خاک برداری، خاک ریزی، تسطیح و ریگلاژ محوطه، احداث دیوار سنگی حائل بطول ۶۰ متر و ارتفاع ۵ متر، جدول کاری، پیاده رو سازی که بعداز اتمام روند زیر ساختی پروژه نهالکاری، چمن کاری توسط واحد فضای سبز و خرید تجهیزات برق و ست ورزشی و تفریحی طی روزهای آینده پیش بینی گردیده است.

یونس احمدپوریا در پایان ضمن ابراز امیدواری از پروژه ها در دست احداث افزود: بوستانهای شهرک آزادی، انبار خوراکی، افرمبی، رودکی، بی بیان از جمله پروژه های فعال می باشند که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند و بوستانهای ۲۲ بهمن مسیر آرامستان‌های کلگه و منطقه نمره ۱۱ به زودی کلنگ زنی خواهند شد.