معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسجدسلیمان: پروژه احداث بلوار نفتک در حال انجام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه پروژه های عمرانی و خدمات صادقانه به شهروندان مسجدسلیمان عملیات احداث پروژه بلوار نفتک آغاز شد. در همین خصوص یونس احمدپور معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسجدسلیمان در زمینه اقدامات صورت گرفته در منطقه نفتک تصریح کرد: پروژه احداث عملیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان و به نقل از روابط عمومی، در ادامه پروژه های عمرانی و خدمات صادقانه به شهروندان مسجدسلیمان عملیات احداث پروژه بلوار نفتک آغاز شد.
در همین خصوص یونس احمدپور معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسجدسلیمان در زمینه اقدامات صورت گرفته در منطقه نفتک تصریح کرد: پروژه احداث عملیات بلوار در این منطقه با عرض ۲۴ متر انجام گرفته که با تعریض یک طرفه جاده شامل پیاده رو سازی، جدا نمودن عرض معابر، خاک برداری، خاک ریزی، نهالکاری و روکش آسفالت می باشد که‌ طی روزهای آینده به اتمام می‌رسد.
معاونت فنی و عمرانی شهرداری مسجدسلیمان در پایان اضافه کرد: در این روند عمرانی باتوجه به تعریض یک طرفه که انجام گرفته، با مشکل اساسی روبرو بوده و در این محور با توجه به کار روزانه با پایه های شبکه برق مواجه شده ایم و با پیگیری های به عمل آمده با مدیریت سازمان برق، جهت بالا بردن حفظ امنیت جانی شهروندان و تردد بهتر عابر پیاده نیاز به جابجایی در این منطقه می باشد.