مرحله دوم مانور خدمت توسط شهرداری مسجدسلیمان و دستگاههای اجرایی برگزار شد

مرحله دوم مانور خدمت توسط ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی شهرداری مسجدسلیمان در محل تپه شهدای گمنام نفتک و پارک الغدیر به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، مرحله دوم مانور خدمت توسط ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی شهرداری مسجدسلیمان، با حضور معاونت خدمات شهری و نماینده فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان، با اعلام  فراخوان قبلی جهت گردهمایی در محل تپه شهدای گمنام نفتک و پارک الغدیر با روند پاکسازی عمومی به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

در ابتدای این مراسم  علی هزارسی معاونت خدمات شهرداری مسجدسلیمان ضمن تقدیر از حضور همه دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: این مانور خدماتی که در واقع گوشه کوچکی از اقدامات سازنده ما خواهد بود در راستای آمادگی لازم و  استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی برگزار خواهد شد.

 

وی با ابراز گلایه مندی از عدم حضور برخی دستگاه های اجرایی گفت:این مانور مختص به شهرداری مسجدسلیمان نمی باشد و  به اسم مانور خدمات شهری طی سه مرحله انجام می گردد و در اسفندماه پایان سال همه دستگاههای اجرایی و خدماتی بر اساس دستورالعمل ابلاغی استانداری خوزستان می‌بایست در این مانور حضور همه جانبه ای داشته باشند.

 

معاونت خدمات شهرداری مسجدسلیمان هدف از این طرح را آمادگی لازم همه نیروهایی اجرایی بیان کرد و اظهار داشت: هدف مانور خدمت، یک حرکت آزمایشی به جهت اینکه ما به نقاط ضعف و قوت خودمان پی برده و بتوانیم بخشی از تمهیداتی که مورد نیاز است را برای استقبال از مسافران نوروزی انجام و با در کنار هم بودن و رفع مشکلات موجود گوشه ای از کارها را بر عهده بگیریم.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: جهت اطلاع نیروهای اجرایی ادارات اعلام می‌کنیم مانور خدمت تا پایان اسفندماه سال جاری در تمام نقاط کشور در حال اجرا می باشد و از تمامی ادارات و کارکنان، همه انجمنهای زیست محیطی، نیروهای بسیجی و شهروندان محترم که  در این مانور حضور و همکاری پر ثمری را به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر صمیمانه‌ای به عمل آورم.

 

گفتنی است مانور خدمت دستگاههای اجرایی امسال نیز برای ورود به سال ۹۸، با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزهای انجام شده استانداریهای سراسر کشور، به منظور اعلام هماهنگی و آمادگی لازم ستادهای کلیه ادارات، ازجمله شهرداریها، سازمان هلال احمر، اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی، نیروی انتظامی و راهنمایی… صورت گرفته است.