به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از بدو ورودشان به ساختمان شهرداری با مطالعه زیر ساختی در جهت رفع معایب و اصلاح چارچوب ساختار اداری، با رویکرد نو نسبت به پاسخگویی مناسب به شهروندان اقدام نمودند، بدین شکل که در سالهای قبل این مهم با توجه به اینکه در ساعات […]
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از بدو ورودشان به ساختمان شهرداری با مطالعه زیر ساختی در جهت رفع معایب و اصلاح چارچوب ساختار اداری، با رویکرد نو نسبت به پاسخگویی مناسب به شهروندان اقدام نمودند، بدین شکل که در سالهای قبل این مهم با توجه به اینکه در ساعات اداری صورت میگرفت و از زمان مناسب و وقت کافی برخوردار نبود و خروجی مناسبی را در بر نداشت، لذا جهت تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات موجود با یک برنامه ریزی منسجم این روز که به صورت دیدار حضوری با شهردار وقت انجام میگرفت از تایم اداری به خارج از ساعت کاری موکول گردید، و در این مرحله با اسم نویسی مسئول دفتر بر اساس گنجایش همان روز ملاقات مردمی در طول هفته در روزهای بعد ازظهر یکشنبه صورت می گیرد، و این روش برای اولین بار در دوران تصدی شهام سلیمانی با رضایت مندی قابل توجهی همراه بوده است.
در همین خصوص مراجعات مردمی شهروندان در مورخ ۹۷/۰۳/۰۶ با شهردار مسجدسلیمان به روایت تصویر به شرح ذیل می باشد:
Δ