عملیات زیرسازی و آسفالت منطقه نمره هشت خاتمه یافت

از اهالی منطقه به دلیل سعه صدر و شکیبایی در حمایت از انجام پروژه‌ها تقدیر و تشکر داریم و امیدواریم روز به روز مشارکت مردمی با شهرداری مسجدسلیمان رو به بهبودی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با اشاره به آغاز به‌کار مجدد آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر مسجدسلیمان در سال جدید اظهار کرد: این کار با زیرسازی، آسفالت محلات کمتر توسعه یافته و نیز معابر منتهی به آن برای اولین بار با مساحت تقریبی ۱۶۰۰۰ متر مربع در منطقه محروم نمره هشت با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری به مرحله اتمام رسید.

وی اظهار داشت: وجود کوچه و خیابان‌های خاکی در سطح شهر باعث ایجاد مشکلات در رفت‌ و آمد برای شهروندان و تولید گل‌ولای در فصل بارندگی خواهد شد، و از این‌رو باید به این مسئله توجه جدی گردد.

شهردار مسجدسلیمان با تأکید بر ادامه نهضت آسفالت در محلات مختلف تصریح کرد: تمام امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های موجود شهرداری را در این زمینه تا جلب رضایت و خشنودی شهروندان به‌کار بسته خواهد شد، و انشاالله روند خدمات عمرانی همچنان ادامه خواهد یافت.

سلیمانی با اشاره به آمار بالای کوچه‌های خاکی در نقاط مختلف شهر مسجدسلیمان اذعان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان استانی به‌ زودی قیر موردنیاز جهت روکش آسفالت گرم و ادامه کار را تهیه خواهیم نمود و نهضت آسفالت را با سرعت بیشتری ادامه خواهیم داد‌.

وی در پایان از مساعدت، همکاری و حمایت شهروندان این منطقه در پیشبرد اهداف و آبادانی شهر قدردانی و بیان کرد: از اهالی منطقه به دلیل سعه‌صدر و شکیبایی در حمایت از انجام پروژه‌ها تقدیر و تشکر داریم و امیدواریم روز به روز مشارکت مردمی با شهرداری مسجدسلیمان رو به بهبودی داشته باشد.

بر اساس این خبر، گزارش تصویری عملیات زیرسازی، آسفالت منطقه نمره هشت در ادامه می‌آید.