عملیات آسفالت محله‌ ابوریحان در منطقه کلگه، توسط شهرداری مسجدسلیمان صورت گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان از روند تداوم پروژه آسفالت محله به محله در برخی محلات شهر تا پایان سال جاری خبر داد. بنابر همین گزارش شهردار مسجدسلیمان گفت: توجه ویژه به بهسازی و آسفالت محلات، علی الخصوص مناطق کم برخوردار به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف شهرداری و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان از روند تداوم پروژه آسفالت محله به محله در برخی محلات شهر تا پایان سال جاری خبر داد.

بنابر همین گزارش شهردار مسجدسلیمان گفت: توجه ویژه به بهسازی و آسفالت محلات، علی الخصوص مناطق کم برخوردار به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف شهرداری و مطالبات بحق شهروندان است که در سال جاری به شکل محله به محله با توجه به برنامه اولویت بندی در حال انجام می باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آسفالت محله ابوریحان در منطقه کاروانسرای کلگه توسط واحد عمران شهرداری و با نظارت کارشناسان معاونت زبر بنایی به مرحله انجام رسید.

وی افزود: این عملیات با هدف روانسازی ترافیک در سطح خیابانها و محلات، چاله زدایی و بهبود روکش آسفات در حال اجرا است.

مولایی در‌ خاتمه بیان داشت: این عملیات در سایر منطقه کلگه صورت گرفته، از جمله محله شجاعی ها و نیز در دیگر محلات و خیابان‌ها به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کسب رضایت آنان انجام خواهد شد.