عبدالله قاسمی شهردار مسجدسلیمان: آسفالت مناطق بازار چشمه علی، انبار خوراکی و نفتک عملیاتی گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و به نقل از واحد عمران در ادامه ی ارائه خدمات رسانی به نقاط مختلف محروم، شهردار مسجدسلیمان خبر از این پروژه های عمرانی داد.  عبدالله قاسمی صالح بابری طی گفتگویی اظهار داشت: در ادامه فعالیت های خدماتی و به منظور تامین آسایش و رفاه حال شهروندان و اعتبارات عمرانی […]

IMG_6997


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و به نقل از واحد عمران در ادامه ی ارائه خدمات رسانی به نقاط مختلف محروم، شهردار مسجدسلیمان خبر از این پروژه های عمرانی داد. 

عبدالله قاسمی صالح بابری طی گفتگویی اظهار داشت: در ادامه فعالیت های خدماتی و به منظور تامین آسایش و رفاه حال شهروندان و اعتبارات عمرانی شهرداری، عملیات پروژه روکش آسفالت گرم در مناطق بازار چشمه علی، انبار خوراکی و نفتک نیز توسط بخش خصوصی و اکیپ واحد عمران شهرداری مسجدسلیمان به مرحله اجرا در آمد.

قاسمی ضمن ابراز امیدواری در این زمینه گفت: پروژه عملیات روکش آسفالت گرم در منطقه بازار چشمه علی با حجم ۸۳۰ تن به مساحت تقریبی ۸٫۰۰۰ متر مربع عملیاتی گردید.

شهردار مسجدسلیمان افزود: در همین خصوص در منطقه انبار خوراکی ۹۸۰ تن به مساحت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع و همچنین در منطقه کوی رمضان ۵۴۰ تن به مساحت تقریبی ۵٫۰۰۰ متر مربع عملیاتی گردیده است. 

این مقام مسئول در پایان افزودند: با توجه به برنامه ریزی این شهرداری در جهت بهسازی مناطقی که نیاز به روکش آسفالت گرم دارند در مناطق ۸ بنگله، جاده مدرسه خارجی ها و کوی شهید رحیم پور مرحله زیر سازی انجام شده، و به زودی مرحله آسفالت مناطق مذکور عملیاتی گردیده و منطقه نمره ۱۱ هشت بنگله نیز به مقدار تقریبی ۳۰۰ تن عملیاتی گردیده است.


IMG_6816