طرح ساماندهی منظر شهری مناطق بافت فرسوده توسط شهرداری مسجدسلیمان‌

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان‌، پروژه طرح ساماندهی منظر شهری توسط شهرداری مسجدسلیمان‌ آغاز گردید. بر همین اساس به منظور ارتقای کیفیت منظر شهری و بهره گیری از پتانسیل معماری و شهرسازی داتی شهر مسجدسلیمان، این طرح به ویژه در بافت های فرسوده آغاز گردیده است. در‌ همین راستا با رویکرد دولت […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان‌، پروژه طرح ساماندهی منظر شهری توسط شهرداری مسجدسلیمان‌ آغاز گردید.

بر همین اساس به منظور ارتقای کیفیت منظر شهری و بهره گیری از پتانسیل معماری و شهرسازی داتی شهر مسجدسلیمان، این طرح به ویژه در بافت های فرسوده آغاز گردیده است.

در‌ همین راستا با رویکرد دولت و نظر به استقبال و تاکید شهردار و پشتیبانی شورای شهر به منظور توزیع عادلانه پروژه های بهسازی شهری، پروژه مذکور ابتدا در محدوده بافت فرسوده صورت گرفته، و به مابقی نقاط برنامه ریزی شده گسترش پیدا خواهد کرد.

گفتنی است این نمونه ساماندهی جداره که عمدتاً با رنگ یا پوشش های رنگی صورت می پذیرد، جزو کارآمدترین و ارزانترین روشهای ساماندهی منظر به شمار می‌رود، که بسیار موثر بوده و در آرامش بصری و نشاط شهروندان نقش بسزایی خواهد داشت.

شایان ذکر است کار رنگ آمیزی منظر شهری از محدوده چپ منطقه نفتون و پشت فرمانداری سابق آغاز گردیده، و فرآیند مراحل پاکسازی، زیرسازی و اجرای آستر و رنگ آمیزی نهایی در حال انجام می باشد و در همین خصوص پروژه فوق با استقبال همکاری و شهروندان مواجه گردیده است.