شهردار مسجدسلیمان : در راستای تکریم ارباب رجوع؛ سامانه ۱۳۷ شهرداری مسجدسلیمان راه اندازی شد

پاسخگویی نظام مند به شهروندان به عنوان پایه اصلی در تکریم ارباب رجوع می باشد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، به منظور ارتباط بهتر شهروندان با شهرداری، در خصوص پیگیری‌ و رفع معضلات روزانه شهری، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان خبر از راه انداری سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ دادند، و اظهار داشت: […]

پاسخگویی نظام مند به شهروندان به عنوان پایه اصلی در تکریم ارباب رجوع می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، به منظور ارتباط بهتر شهروندان با شهرداری، در خصوص پیگیری‌ و رفع معضلات روزانه شهری، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان خبر از راه انداری سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ دادند، و اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط روابط عمومی و با پشتیبانی فنی واحد فناوری اطلاعات شهرداری مسجدسلیمان، سامانه دریافت پیامهای مردمی ۱۳۷ با هدف تکریم ارباب رجوع و دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان، در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران شهرداری راه اندازی گردید.

وی اضافه کرد: هم اکنون این سیستم پیامهای شهروندان را از طریق سیستم صوتی و پیامکی دریافت می کند، بدین صورت که شهروندان می توانند با تماس با شماره تلفن ۱۳۷ به بیان مشکلات و معضلات شهری و ارائه دیدگاههایشان درباره مسائل شهری بپردازند.

شهردار مسجدسلیمان هدف از راه انداری این سیستم را پیگیری منسجم واحدهای شهرداری اعلام کرد و گفت: سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری و همچنین مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران شهرداری راه اندازی شده است.

وی در ادامه افزود: ۱۳۷ جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی گردیده است، و اینک شهروندان بدون مواجه با هرگونه انتظار و خواسته ای از سوی مبدا اجرایی و بدون منت به درخواست های شهری خود خواهند رسید.

وی اذعان داشت: تمامی موارد ثبت شده در این سامانه به واحدهای مختلف شهرداری ارجاع گردیده، و پس از حصول نتیجه به شهروندان اطلاع داده خواهد شد

این مقام مسئول در پایان ضمن تشریح کلی این سامانه جدید تصریح کرد: موضوعاتی که شهروندان در خصوص آن می توانند با سامانه ۱۳۷ ارتباط برقرار می کنند، شامل موارد ذیل است:

?خدمات شهری و عمرانی:
آسفالت، جدول گذاری، آبیاری درختان، جمع آوری زباله، لایروبی، رفع آبگرفتگی، رفع لغزندگی، نصب پل عابر، احداث فضای سبز، احداث اماکن فرهنگی، هنری، ورزشی و …

? حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری:
اتوبوس، تاکسی، مینی بوس، خطوط عابر پیاده، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، مسافربرهای شخصی تحت نظارت تاکسیرانی

? اماکن عمومی:
پارکها و فضای سبز ، پایانه مسافربری، آرامستانها ، ایستگاهای اتوبوس، و …

? زیباسازی و چشم اندازی شهری:
حذف زوائد فیزیکی، نظافت دیوارها، درختکاری، گل کاری، معابر عمومی، شست و شوی نشانه ها و علامت‌های شهری، نظافت معابر و …

?امور اجتماعی و مزاحمت‌های شهری:
سد معبر، جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها