شهردار مسجدسلیمان خبر داد : آغاز عملیات اجرایی احداث چندین پارک و بوستان محلی

      شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات اجرایی احداث چندین پارک و بوستان محلی در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، نوید شعبانی در این رابطه اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث چندین پارک و بوستان از جمله احداث پارک بزرگ […]

 

 

 

شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات اجرایی احداث چندین پارک و بوستان محلی در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی ، نوید شعبانی در این رابطه اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث چندین پارک و بوستان از جمله احداث پارک بزرگ دولت روبروی فرمانداری ، احداث پارک رودکی در منطقه نفتک ، احداث پارک محله مالجونکی، احداث بوستان شهدای کلگه در ورودی آرامستان کلگه ، بهسازی و احیا مجدد بوستان دره اشکفت ، بهسازی و احیا مجدد بوستان ولایت محله ۱۱ دستگاه، بهسازی و احیا مجدد پارک فردوسی در چهارراه بهداری و احداث بوستان در فاز ۲ هشت بنگله آغاز شده و کار با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد : هدف از احداث پارکها و بوستان های محلی ، توجه به توسعه فضای سبز شهرستان و ارتقاء سطح نشاط و شادابی ساکنان این مناطق خواهد بود و با تکمیل و بهره برداری از این فضاهای تفریحی جهش بسیار مناسبی در بالابردن سرانه فضای سبز ایجاد خواهد شد.

شعبانی افزود : توسعه و افزایش سرانه فضای سبز در زندگی امروز از اهمیت ویژه ای بر خوردار می باشد و احداث فضاهای سبز و پارک های محله ای از جمله اهداف و برنامه های مدیریت شهری مسجدسلیمان است.

وی خاطرنشان کرد: در ۵ ماه اخیر با تلاش های شبانه روزی ، اقدامات بسیار ارزنده ای در این بخش صورت گرفته و توجه به افزایش سرانه فضای سبز و گسترش آن در تمامی محلات و مناطق، همواره جزو اولویت های کاری ما بوده است. 

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه گفت: برای احداث این بوستانها و پارکهای محله ای، خاکبرداری ، خاکریزی ، فضای سبز ، کف فرش و ….صورت خواهد گرفت و فضای بازی ،‌ پیاده رو ، ست ورزشی ، ست بازی کودکان ، مبلمان شهری ، آبنما ، روشنایی و دیگر وسائل پارکی خریداری و نصب خواهد شد.