شهردار مسجدسلیمان: آسفالت منطقه سرکوره ها با حجم تقریبی ۳۶۰۰ متر مربع عملیاتی گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در راستای بهسازی و لکه گیری سطوح آسفالتی خیابانها و محلات با هدف مناسب سازی سطح آسفالتی معابر شهری به منظور تسهیل تردد ، عملیات آسفالت منطقه سرکوره ها به مرحله انجام رسید. مهندس شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در این رابطه افزود : در آغاز سال ۹۷ و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در راستای بهسازی و لکه گیری سطوح آسفالتی خیابانها و محلات با هدف مناسب سازی سطح آسفالتی معابر شهری به منظور تسهیل تردد ، عملیات آسفالت منطقه سرکوره ها به مرحله انجام رسید.

مهندس شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان در این رابطه افزود : در آغاز سال ۹۷ و با برگزاری جلسات مختلف برنامه ریزی لازم جهت انجام تعهدات سال گذشته صورت گرفت و در همین راستا بیشترین فعالیت شهرداری صرف اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام گردیده که بخشی از آن پروژه آسفالت و مناسب سازی سطوح آسفالتی محلات، خیابانها و معابر مختلف شهر می باشد و پیمانکار بخش خصوصی آن تعیین شده است.

وی در ادامه افزود: آسفالت منطقه سرکوره ها با مساحت تقریبی ۳۶۰۰ متر مربع اجرایی و انشاالله با پیش بینی در جهت بهبود مناطق کمتر توسعه یافته و جلب رضایت مندی شهروندان این خدمات رسانی عمرانی تا رسیدن به مطلوبیت کامل ادامه خواهد داشت.

مهندس سلیمانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد : تمام تلاشمان این خواهدبود بتوانیم تا پایان سال عمرانی جاری بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به تعهدات قبلی مبنی بر بهسازی و مناسب سازی معابر و محلات سطح شهر اقدام نماییم.