سلسله بازدید های میدانی از محلات و مناطق سطح شهر، حضور شهردار مسجدسلیمان و جمعی از معاونین شهرداری در مناطق دره اشکفت و یازده دستگاه و بررسی مشکلات و نیازهای مناطق مذکور در دیدار با اهالی

    در ادامه بازدید های شهردار مسجدسلیمان از نقاط مختلف سطح شهر ، دکتر شعبانی با حضور در مناطق دره اشکفت و یازده دستگاه ، مشکلات و نیازهای این مناطق را از نزدیک مشاهده کرد.    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی،  شهردار مسجدسلیمان بهمراه جمعی از معاونین […]

 

 

در ادامه بازدید های شهردار مسجدسلیمان از نقاط مختلف سطح شهر ، دکتر شعبانی با حضور در مناطق دره اشکفت و یازده دستگاه ، مشکلات و نیازهای این مناطق را از نزدیک مشاهده کرد. 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی،  شهردار مسجدسلیمان بهمراه جمعی از معاونین و روسای واحدهای مختلف شهرداری ضمن بازدید از مناطق ذکر شده با اهالی این مناطق هم دیدار کرد.

اهالی دره اشکفت و یازده دستگاه ، احداث بوستان های محلی ، تعویض سطل های شکسته و پوسیده زباله ، آسفالت ، تعریض خیابان و جدول کاری مسیر تردد اهالی را از شهردار درخواست کردند.

دکتر شعبانی هم در جمع اهالی این مناطق به عزم شهرداری مسجدسلیمان برای مرتفع نمودن مشکلات در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت : حجم خرابی ها بسیار بالاست و در همه نقاط شهر با انبوهی از مشکلات و گلایه های شهروندان در موضوعات مختلف مواجه هستیم اما با تمام توان و با بکارگیری ظرفیت های موجود سعی داریم این مشکلات را به حداقل برسانیم و در این راه نیازمند همراهی و همکاری همه شهروندان هستیم.

وی افزود : ایجاد فضای سبز ، احداث بوستانهای محلی ، نصب وسائل ورزشی و بازی کودکان در پارکها و بوستانهای محلی ، آسفالت ، مبلمان شهری ، پیاده رو سازی و جوی و جدول کاری از عمده خواسته های شهروندان در محلات است.

شعبانی خاطر نشان کرد: بیشترین گلایه مردم در مناطقی که از آنجا بازدید داشته ایم ، رسیدگی به وضعیت فاضلاب در نقاط مختلف است اما شهروندان عزیز مسجدسلیمان باید مباحث مرتبط با فاضلاب را از طریق دستگاه متولی آن یعنی اداره آب و فاضلاب پیگیری نمایند و شهرداری نه متولی آن است و نه بدلیل محدودیت های شدید مالی توان هزینه در این بخش را دارد.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه گفت : انتظار میرود شهروندان در نگهداری و مراقبت از فضای سبز ، بوستانها ، لوازم و تجهیزات پارکی  و مبلمان شهری با شهرداری همکاری داشته و مانع از حیف و میل اموال عمومی شوند.