سرپرست شهرداری مسجدسلیمان واعضای شورای اسلامی شهر با صدور پیامی ارتحال ملکوتی آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند

به گزارش روابط عمومی :سرپرست شهرداری مسجدسلیمان واعضای شورای اسلامی شهربا صدور پیامی ارتحال ملکوتی آیت الله صافی گلپایگانی را به عموم شهروندان تسلیت گفتند . در متن این پیام آمده است: ارتحال ملکوتی و جانگداز، عالم فرزانه و عارف پارسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، موجب اندوه فراوان و تأثر خاطر عالم تشیع بویژه […]

به گزارش روابط عمومی :سرپرست شهرداری مسجدسلیمان واعضای شورای اسلامی شهربا صدور پیامی ارتحال ملکوتی آیت الله صافی گلپایگانی را به عموم شهروندان تسلیت گفتند .
در متن این پیام آمده است:
ارتحال ملکوتی و جانگداز، عالم فرزانه و عارف پارسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، موجب اندوه فراوان و تأثر خاطر عالم تشیع بویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان مسجدسلیمان شده‌ است،
شخصیتی کم‌نظیر و برجسته در حوزه‌های علمیه و جهان تشیع که سرتاسر عمر پر برکت خود را صرف کسب علم و اجتهاد در راه اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) و تربیت شاگردان فاضل سپری نمود.
لذا این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و عموم مردم ولایت‌مدار و قدرشناس ایران اسلامی، همشهریان مسجدسلیمانی و همچنین به فرزندان، بازماندگان و ارادتمندان به این شخصیت وارسته و خداجو، تسلیت عرض نموده و صبر و اجر برای همگان و علو درجات و حشر با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برای این عزیز سفرکرده به عرش خواهانیم.
روحش شاد و یادش جاودان باد.

📡 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان