پیام تبریک سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر

بسم الله الرحمن الرحیم فجر انقلاب ، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است ” . امام خمینی (ره)” بهمن ، ماه دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام و پیام امام راحل (ره)، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر و شهادت» را در همه جای این میهن شکوفاندند. آری […]

بسم الله الرحمن الرحیم

فجر انقلاب ، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است ” . امام خمینی (ره)”

بهمن ، ماه دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام و پیام امام راحل (ره)، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر و شهادت» را در همه جای این میهن شکوفاندند.
آری  دهه مبارکِ فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است، که در عصر اسارت انسان صفحه های زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌ انداز کرد.
خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت روح‌الله و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.
در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالی ) ، خانواده های معظم شهدا و مردم شریف و همیشه درصحنه دیارمان مسجدسلیمان عزیز تبریک عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزونشان را از درگاه حضرت پروردگار مسئلت دارم.

روح اله جلیلی
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان