شهردار مسجدسلیمان خبر داد؛

سامانه گردشگری مجازی شهرداری مسجدسلیمان راه اندازی شد

آرش قنبری، شهردار مسجدسلیمان گفت: سامانه گردشگری مجازی شهرداری مسجدسلیمان با هدف آشنایی گردشگران با جاذبه های پایتخت نفتی ایران راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان در گفت و گویی بیان کرد: مسجدسلیمان با دارابودن جاذبه های فراوان گردشگری و اماکن تاریخی و مذهبی به عنوان پایتخت نفتی ایران شناخته می شود و باید برای معرفی زیبایی های این شهر از تکنولوژی های مختلف استفاده کرد.

وی اضافه کرد: این سامانه با بهره‌گیری از تکنولوژی عکاسی پانوراما و نمای ۳۶۰ درجه امکان آشنایی گردشگران و مسافران با جاذبه های توریستی مسجدسلیمان را از طریق پورتال شهرداری مسجدسلیمان به آدرس www.masjedsoleyman.ir فراهم نموده است.

شهردار مسجدسلیمان گفت: تور مجازی مجموعه‌ای از عکس‌های ۳۶۰ درجه است که این امکان را به بازدید کننده می دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی از مراکز تاریخی و طبیعی شهر مسجدسلیمان دیدن کند.

قنبری با اشاره به اینکه مسجدسلیمان به عنوان پایتخت نفتی ایران شناخته می شود، گفت: سامانه گردشگری مجازی شهرداری مسجدسلیمان فرصتی برای معرفی جاذبه های فراوان این شهر به گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

وی اضافه کرد: بازدید کنندگان تور مجازی از طریق این سامانه می توانند با چاه شماره یک مسجدسلیمان، پالایشگاه بی بی یان، آتشکده جاویدا (سرمسجد)، معبد بردنشانده، مکان های گردشگری طبیعی و دیگر نقاط شهر مسجدسلیمان آشنا شوند و در فاز بعدی این پروژه دیگر نقاط گردشگری و مذهبی و نمای داخلی این اماکن هم در سامانه قابل دسترسی خواهند بود.

وی گفت: در این سامانه از تصاویر ۳۶۰ درجه امیر حیدری از عکاسان و خبرنگاران مطرح مسجدسلیمان استفاده شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان، شما عزیزان می توانید از طریق لینک https://masjedsoleyman.ir/360-virtual-tour و یا کلیک بر روی این لینک از صفحه گردشگری مجازی شهرداری مسجدسلیمان استفاده نمائید.