دیدار کسبه بازار نمره یک، با شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، صبح امروز تعدادی از کسبه بازار نمره یک ( تره بار فروشان) با حضور در محل شهرداری مرکزی، دیدار حضوری با شهردار مسجدسلیمان برقرار نمودند. به گزارش خبرنگار ما، کسبه بازار نمره یک نسبت به عدم ساماندهی دستفروشان سیار میدان نمره یک در روبروی بانک ملت توسط اجرائیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، صبح امروز تعدادی از کسبه بازار نمره یک ( تره بار فروشان) با حضور در محل شهرداری مرکزی، دیدار حضوری با شهردار مسجدسلیمان برقرار نمودند.
به گزارش خبرنگار ما، کسبه بازار نمره یک نسبت به عدم ساماندهی دستفروشان سیار میدان نمره یک در روبروی بانک ملت توسط اجرائیات شهرداری معترض بودند، و خواستار جمع آوری هر چه سریعتر این معضل بودند، همچنین در این دیدار خواسته اصلی صنف مذکور، کسادی بازار فروش روزانه، و پایین آمدن خرید شهروندان در چند سال اخیر عنوان گردیده است.
در این جلسه ابتدا شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن خوش آمد گویی در جمع حاضرین عنوان کرد: یکی از دغدغه های شهرداران پیشن موضوع ساماندهی دستفروشان و وانت باران سیار در میدان اصلی نمره یک و نقاط اصلی بود، که به همین شکل به حال خود، تا به الان بلاتکلیف مانده است.


وی با ابراز امیدواری از برنامه راه اندازی محل بازارچه های‌ روز اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان میدان نمره یک و وانت باران سیار در مسیرهای اصلی، به دنبال احداث و راه اندازی «بازارچه روز» در چند نقطه از شهر می باشیم، که انشالله این مشکل در راستای روان سازی پیاده روها و کاهش خطرات تصادفات برای همیشه رفع خواهد شد.

شهردار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرایی در زمینه همکاریهای به وجود آمده در سالهای اخیر در ادامه اذعان کرد: ماه‌های پایانی سال ۹۶ نیز شهرداری مسجدسلیمان تا قبل از آغاز سال جدید، طرح ضربتی ساماندهی دستفروشان را با همکاری یگانه نیروی انتظامی به مرحله اجرا گذاشت، ولی در این خصوص با توجه وضعیت آسیب پذیر این طبقه، و نبود اشتغال کافی شهرستان، روال این موضوع به حالت عادی خود بازگشت، و قبل از این شهرداری مسجدسلیمان دو مکان موقت جهت دستفروشان یکی در گاراژ مستوفی، و دیگری به منظور گاریهای سیار تره بار فروشان در بازارچه شهرداری آماده سازی نمود، که مورد استقبال این صنف واقع نگردید.

شهام سلیمانی در پایان این جلسه گفت: هدف اصلی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر در این دوره، برقراری محیطی مناسب جهت خرید مایحتاج خانواده هاست، و به زودی با مشخص نمودن مکانهای مناسب در چند نقطه از شهر، کار احداث «بازارچه های روز» در دستور کار خواهد بود، و در این راستا نیازمند مشارکت همه جانبه شهروندان است.