در راستای رفع برخی از معضلات شهری شهروندان ، جلسه ملاقات مردمی با شهردار مسجدسلیمان برگزار شد

در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و پیگیری مشکلات شهروندان جلسه ملاقات عمومی با شهردار مسجدسلیمان صبح امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به منظور تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان برنامه ملاقات هفتگی شهردار مسجدسلیمان با حضور […]

در راستای ارتباط مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و پیگیری مشکلات شهروندان جلسه ملاقات عمومی با شهردار مسجدسلیمان صبح امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، به منظور تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان برنامه ملاقات هفتگی شهردار مسجدسلیمان با حضور مدیران برخی از مسئولین واحد های شهرداری در محل سالن جلسات این شهرداری برگزار شد و جمعی از شهروندان ضمن ملاقات حضوری با آرش قنبری به طرح و بیان برخی از مشکلات و معضلات شهروندی پرداختند.

 

در این جلسه شهردار مسجدسلیمان ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداری و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر نمود.

 

گفتنی است جلسات ملاقات عمومی شهردار با شهروندان در جهت رفع مشکلات و معضلات مرتبط با شهرداری، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح در محل ساختمان مرکزی شهرداری مسجدسلیمان برگزار می شود.