آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان حادثه تروریستی اخیر به حرم آقا احمد بن موسی شاهچراغ(ع) را محکوم نمود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان:   متن پیام بدین شرح است: حادثه حمله تروریستی و ناجوانمردانه به حرم آقا احمد بن موسی شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هم وطنان عزیز شد، یادآور تهاجم غیرانسانی و ددمنشانه دشمنان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان:

 

متن پیام بدین شرح است:

حادثه حمله تروریستی و ناجوانمردانه به حرم آقا احمد بن موسی شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از هم وطنان عزیز شد، یادآور تهاجم غیرانسانی و ددمنشانه دشمنان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس و نشان دهنده تداوم دشمنی و کینه‌جویی بدخواهان ملت ایران است.

 

بی شک صفوف به هم پیوسته ملت رشید و نجیب ایران که تندبادهایی مهیب را از سر گذرانده است، با این رفتارهای مذبوحانه هرگز دچار رخنه نخواهد شد.

 

این تهاجم خصم‌آلود نشان می‌دهد که دشمنان این مرز و بوم، بر خلاف ادعاهای خود در زمینه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، هیچ اهمیتی برای حقوق انسان‌ها قائل نیستند و ریختن خون انسان‌های بی گناه را برای رسیدن به اهداف شوم خود که ایجاد وحشت و القای وجود ناامنی در سطح کشور است مجاز می‌شمارند.

 

ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های معزز شهدای این حادثه ناگوار و ابراز همدردی با آنان، از درگاه خداوند متعال برای شهدای والا مقام علو درجات و برای تمامی بازماندگان، صبر جزیل مسئلت داریم.