در راستای توسعه فضای سبز صورت گرفت؛ قدردانی از شهروندان نمونه در حفظ و توسعه فضای سبز شهری مسجدسلیمان

از زحمات شهروندان نمونه در حفظ و توسعه فضای سبز شهری مسجد سلیمان، طی برنامه ای تعدادی از این شهروندان مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، در برنامه ای که روز گذشته با حضور رئیس اداره محیط زیست، مشاور شهردار در حوزه محیط زیست و جمعی از تشکل های […]

  1. از زحمات شهروندان نمونه در حفظ و توسعه فضای سبز شهری مسجد سلیمان، طی برنامه ای تعدادی از این شهروندان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان ، در برنامه ای که روز گذشته با حضور رئیس اداره محیط زیست، مشاور شهردار در حوزه محیط زیست و جمعی از تشکل های مردم نهاد صورت گرفت از شهروندان نمونه در حفظ و توسعه فضای سبز شهری قدردانی شد.

این شهروندان ضمن مداومت بر انجام فعالیت های محیط زیستی و کاشت درختان، نقش موثری در نگهداری و آبیاری از فضای سبز شهری داشته اند.

یوسفی رئیس اداره محیط زیست مسجد سلیمان با اشاره به این موضوع که تشکل های مردم نهاد نقش موثری در ترویج حفظ و توسعه فضای سبز شهری داشته اند افزود: انجام برنامه های موفق در حوزه فضای سبز و زیبایی محیط شهری بدون شک با مشارکت شهروندان تحقق خواهد یافت و فعالیت ها و پیگیری همشهریان در حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز ارزشمند است و از این رو تعدادی از آنان نیز مورد تقدیر قرار گرفته اند.

.