جلسه هماهنگی برگزاری مانور پاکسازی شهری با حضور پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، صبح امروز (چهارشنبه) با هدف استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در مسائل اجتماعی و فرهنگی، نشست مشترک فرماندار مسجدسلیمان و شهردار مسجدسلیمان با سمن های شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. گفتنی است در روز شنبه قرار است تا یک مانور پاکسازی شهری با محوریت شهرداری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، صبح امروز (چهارشنبه) با هدف استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در مسائل اجتماعی و فرهنگی، نشست مشترک فرماندار مسجدسلیمان و شهردار مسجدسلیمان با سمن های شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
گفتنی است در روز شنبه قرار است تا یک مانور پاکسازی شهری با محوریت شهرداری در مسجدسلیمان برگزار گردد و همه نهادها، ادارات و سازمان های مردم نهاد در این اقدام همکاری کنند.
لازم بذکر است این مانور شامل پاکسازی معابر، جمع آوری نخاله های ساختمانی، هرس درختان و تنظیف در محلات خواهد بود.
شهردار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری و تعامل ادارات در مسیر حل مسائل شهری گفت: برخی مسائل و مشکلات شهرستان از وظایف ذاتی شهرداری است اما این مستلزم همکاری همه ادارات و نهادها با شهرداری است زیرا شهر متعلق به همه ماست.
وی ادامه داد: یکی دیگر از سازمان هایی که می تواند در کنار شهرداری در مسائل فرهنگی و اجتماعی کمک کند، سازمان های مردم نهاد هستند و باید بیشتر از گذشته از ظرفیت سمن ها استفاده شود.

.

.

.

.

.

.