جلسه معارفه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

جلسه معارفه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با حضور وحید زمانی زاده رئیس شورای اسلامی شهر، حمید شعبانی دبیر شورا، احمد زمانپور خزانه دار ، حمزه نجف پور عضو شورا و معاونین و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان در این آیین محمد زراسوندی علی […]

جلسه معارفه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با حضور وحید زمانی زاده رئیس شورای اسلامی شهر، حمید شعبانی دبیر شورا، احمد زمانپور خزانه دار ، حمزه نجف پور عضو شورا و معاونین و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان در این آیین محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن عرض تسلیت ایام محرم اظهار داشت : مهمترین و اصلی ترین دغدغه دوران سرپرستی شهرداری به طور قطع بحث پرداخت حقوق پرسنل میباشد مسئله ای که به امرار معاش یکایک پرسنل خدوم و دلسوز شهرداری باز میگردد.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از ویژه از اعضای شورا که به بنده جهت خدمتگزاری به مردم شریف مسجدسلیمان اعتماد نمودند، سعی خواهم کرد خدمتگزاری صدیق برای همشهریان فهیم و مجموعه شهرداری باشم بر همین اساس بنای خود را جهت همفکری ،تعامل ،همگرایی، هم افزایی و خرد جمعی گذاشتیم تا بتوانیم در این مدت به نحو احسنت ماموریت های محوله شهرداری را به سرمنزل مقصود برسانیم.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان افزود : در این مسیر سخت نیازمند همکاری همه دلسوزان مسجدسلیمان هستیم چرا که شهر مسجدسلیمان متعلق به همه اقشار میباشد و برهمین اساس دست برادری به سوی همه دراز میکنم.

وی افزود : از همه مدیران و پرسنل عزیز انتظار دارم با دلگرمی و انگیزه مضاعف به رفع مشکلات و کاستی های شهر بپردازند و و نگرانی و دغدغه مردم را جهت ارائه خدمات شهری رفع نمایند چرا که اصلی ترین هدف ما رضایتمندی مردم است.

در ادامه احمد زمانپور خزانه دار شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن تشکر از زحمات مهندس سلیمانی شهردار سابق مسجدسلیمان طی ۲ سال گذشته اظهار داشت : پس از برگزاری جلسه شورا مهندس نوید شعبانی به عنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب و جهت سیر مراحل قانونی به فرمانداری و استانداری معرفی شد همچنین محمد زراسوندی علیپور به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

وی ادامه داد : دوران سرپرستی دوران کوتاهی است و معمولا به امور روزانه جهت ارائه خدمات شهری پرداخته میشود تا فرآیند قانونی انتخاب شهردار صورت گیرد.

زمانپور افزود : از مسئولین واحدها و همکاران انتظار دارم با سرپرست محترم همکاری و تعامل لازم را داشته باشند ضمن اینکه از مهندس زراسوندی میخواهم بحث درآمد و پرداخت حقوق پرسنل را به صورت جدی پیگیری کنند‌.

در ادامه جلسه وحید زمانی زاده رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن عرض تسلیت ایام محرم عنوان کرد : از خدمات ارزنده مهندس سلیمانی شهردار سابق مسجدسلیمان تشکر و قدردانی می نمایم چرا که با پیگیری وی اعتبارات بی سابقه در حوزه عمرانی و جاری به شهر تزریق شد و پروژه های عمرانی بسیار خوبی کلید خورد.

وی ادامه داد : از سرپرست شهرداری انتظار دارم علاوه بر بحث پرداخت حقوق کارکنان ، مجموعه شهرداری و شورا را از دید رئیس و مرئوسی نگاه نکند ضمن اینکه با توجه به اینکه یکی از مشکلات اصلی مجموعه شهرداری وجود تنش های عدیده است از وی می خواهم این مشکل را رفع نماید.

حمید شعبانی دبیر شورای اسلامی شهر نیز بیان داشت : آمار و ارقام نشان دهنده این است که در دوره مهندس سلیمانی اعتبارات قابل توجهی به شهرداری تزریق شد و این امر قابل ستایش و قدردانی میباشد ضمن اینکه انتصاب مهندس زراسوندی بعنوان سرپرست شهرداری مسجدسلیمان را تبریک می گویم.

وی در خاتمه گفت : امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی های صحیح ، به اهداف موردنظر جهت توسعه شهرمان گامهای مثبتی را برداریم.