جلسه شهردار مسجدسلیمان با معاونین، مدیران و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی مسجدسلیمان، در این جلسه که به ریاست آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان برگزار گردید، مسائل و مشکلات شهری، شهروندی و واحدهای شهرداری در تمامی زمینه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.   در این جلسه قنبری ضمن تشکر از زحمات پرسنل شهرداری جهت عملکرد مناسب واحدها، بر […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی مسجدسلیمان، در این جلسه که به ریاست آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان برگزار گردید، مسائل و مشکلات شهری، شهروندی و واحدهای شهرداری در تمامی زمینه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

در این جلسه قنبری ضمن تشکر از زحمات پرسنل شهرداری جهت عملکرد مناسب واحدها، بر تسریع در اجرای برنامه ها و پروژه های مختلف تأکید نمود و از مدیران شهرداری خواست تا با برنامه ریزی دقیق در زمینه اجرای برنامه ها و مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مربوطه و عملکرد مطلوبتر از قبل، موجبات رضایتمندی شهروندان و در نتیجه رضای خدا را فراهم سازند.

 

شهردار مسجدسلیمان در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: هدف اصلی خدمت ما جلب رضایت ارباب رجوع است چرا که بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان فهیم مسجدسلیمان هیچ فعالیت و خدمتی مؤثر و مفید واقع نخواهد شد‌.

 

قنبری در پایان افزود: پرسنل شهرداری باید توجه داشته باشند که در ساعات اداری تمام سعی خود را صرف خدمت مضاعف و تکریم ارباب رجوع نمایند.