جلسه ستاد بحران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در پی بارندگیهای اخیر جلسه ستاد بحران شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار، شهردار و روسای دستگاههای اجرایی امروز شنبه ۷ بهمن ماه برگزار شد. در این نشست شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت : از ابتدای وقوع بارندگیها و اعلام سازمان هواشناسی، کارکنان خدوم شهرداری مسجدسلیمان در وضعیت آماده باش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در پی بارندگیهای اخیر جلسه ستاد بحران شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار، شهردار و روسای دستگاههای اجرایی امروز شنبه ۷ بهمن ماه برگزار شد.

در این نشست شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت : از ابتدای وقوع بارندگیها و اعلام سازمان هواشناسی، کارکنان خدوم شهرداری مسجدسلیمان در وضعیت آماده باش به سر می برند.

وی ادامه داد : طبق آمار سازمان هواشناسی میزان بارندگی در مسجدسلیمان طبق پیش بینی ها تا ۴۵ میلی متر خواهد رسید.

وی افزود : این سامانه بارشی از فردا از شهرستان خارج خواهد شد.

شهردار مسجدسلیمان یادآور شد : طی بازدید میدانی که امروز در مناطق مختلف بعمل آمد تاکنون مشکل خاصی گزارش نشد همچنین هیچگونه گزارشی نیز از سوی شهروندان به ستاد بحران نشده است.

قنبری اضافه کرد : با توجه به اینکه مجموعه شهرداری از ۳ ماه گذشته پروژه هایی را در خصوص لایروبی جوی ها و مسیل ها در سطح شهر اجرا کرد ، تنها مسیر روبروی شهرک ولیعصر دچار آبگرفتگی شده که پس از پایان بارندگی ها ، بلافاصله این مشکل نیز حل خواهد شد.