جلسه تودیع و معارفه شهردار مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان؛ جلسه تودیع و معارفه پیمان مولایی بعنوان شهردار جدید مسجدسلیمان با حضور روح‌الله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر، وحید زمانی حموله نایب رئیس شورا ، حمزه نجف‌پور عضو شورای شهر ، مدیران واحدهای مختلف و معاونت‌های مجموعه شهرداری، با توجه به شرایط هشداری ستاد کرونا شهرستان در محوطه باز […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان؛ جلسه تودیع و معارفه پیمان مولایی بعنوان شهردار جدید مسجدسلیمان با حضور روح‌الله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر، وحید زمانی حموله نایب رئیس شورا ، حمزه نجف‌پور عضو شورای شهر ، مدیران واحدهای مختلف و معاونت‌های مجموعه شهرداری، با توجه به شرایط هشداری ستاد کرونا شهرستان در محوطه باز شهرداری مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم روح‌الله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان بیان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهرداران گذشته اللخصوص تلاش‌های آقای رضایی‌فرد در طول مدت ۳ ماه سرپرستی، با همکاری و حمایت مدیران زحمت‌کش شهرداری، و همچنین تبریک به مهندس پیمان مولایی بعنوان شهردار مسجدسلیمان و آرزوی موفقیت برای ایشان، امیدوارم همچون ادوار گذشته با همکاری و تعامل، در راستای منافع شهروندان و توسعه شهرستان مسجدسلیمان گامهای اساسی برداشته شود.

وی افزود : اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی ۳ ماه گذشته توانستند پروسه انتخاب شهردار را برگزار نمایند، و طی این جلسات مهندس پیمان مولایی به عنوان شهردار انتخاب گردید، که البته انتظار میرفت زمان تایید شهردار منتخب زودتر به مرحله انجام برسد.

جلیلی ادامه داد و افزود : شهردار جدید علاوه بر اینکه یکسال سابقه سکانداری شهرداری مسجدسلیمان را بر عهده داشته، سِمَت‌های مختلفی در شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مسجدسلیمان در کارنامه خود دارد.

در ادامه وحید زمانی حموله نایب رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، ضمن تبریک به شهردار جدید گفت: از شهردار محترم انتظار داریم همانطور که عدالت در سنوات گذشته برقرار بوده، در حال‌حاضر نیز انجام شود و شیوه مدیریت به شکلی پیش رود که بتوانیم با امیدواری، همت و مشارکت همه جانبه مشکلات شهر را تا زمان باقی مانده عمر شورا مرتفع نمائیم.

در ادامه پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان با بیان این موضوع که همه‌ی ما در این مسیر از یک خانواده‌ایم و قرار است سرنوشت این شهر به دست تک تک ما رقم بخورد، عنوان کرد: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و جهادی، این مشکلات حل شوند.

مولایی افزود : شهرداری مسجدسلیمان از لحاظ میزان رضایت‌مندی مردم در رتبه آخر قرار دارد، و بنده مصمم هستم با همت و تلاش شما عزیزان آن را به رتبه اول ارتقاء نماییم.

شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد: برای ارائه خدمت به شهروندان آمده‌ام تا شبانه‌روز برای مردم کار کنم. بنده نه از مجموعه شهرداری حقوق می‌خواهم، نه خانه و ماشین، ضمن اینکه به شهرداری نیامده‌ام تا بر تکیه به صندلی شهرداری، به من شخصیت و وجاهت دهد، چرا که این مراحل را قبلاً پشت سر گذاشته‌ام، و تا زمانی که با مشارکت همه‌جانبه بتوانیم به مردم خدمات مناسب ارائه دهیم در خدمت همه مدیران خواهم بود، اما اگر مدیری نتوانست وظیفه خود را به خوبی انجام دهد شرایط به شکلی دیگر پیش خواهد رفت.

وی اضافه کرد : شهرداری مسجدسلیمان از نظر درون سازمانی، چیدمان نیرو و ارائه خدمات به شهروندان دچار مشکلات عدیده‌ای بوده، و در این رابطه شهرداری باید خودش درآمدزایی مناسب داشته باشد، و در تولید تجهیزات پارک ، سطل زباله و مبلمان شهری خودکفا باشد، و نیز مدیریت مالی درآمد و مخارج را کنترل نماید تا از هزینه‌های اضافه جلوگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر روی تکریم ارباب‌رجوع، نظم و انضباط اداری، وقت‌شناسی و حفظ بیت‌المال بسیار حساس می‌باشم و انشاالله با همکاری همه عزیزان این روند را سرلوحه اهداف‌مان قرار دهیم.

.