جشنواره فرهنگی، ورزشی، غذایی( خیریه) و سلامت با همکاری شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان از محل این برنامه، عصر امروز به مناسبت آغاز هفته ولایت امام زمان(عج) جشنواره فرهنگی، ورزشی، غذایی(خیریه) و سلامت در محل پارک گل نرگس پنج بنگله برگزار گردید. بنا بر همین گزارش در این روز محمد نصیرشوراب سرپرست رسانه و پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی […]

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان از محل این برنامه، عصر امروز به مناسبت آغاز هفته ولایت امام زمان(عج) جشنواره فرهنگی، ورزشی، غذایی(خیریه) و سلامت در محل پارک گل نرگس پنج بنگله برگزار گردید.

بنا بر همین گزارش در این روز محمد نصیرشوراب سرپرست رسانه و پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری، امیدوار جمالپور سرپرست اداره ورزش و جوانان، نادر بابا احمدی سرپرست اداره بهزیستی حضور داشتنند، که در طول اجرای برنامه های شاد و متنوع ورزشی و سلامت با استقبال بسیار خوب شهروندان در این محل روبرو بود.

در حاشیه این آیتمها جشنواره طبخ غذاهای گوناگون وجود داشت، که توسط تعدادی از خیرین شهرستان تدارک دیده شده بود،و در پایان سود حاصله از فروش این مواد غذایی جهت رفاه حال مددجویان و نیازمندان تحت حمایت بهزیستی برنامه ریزی گردیده بود.

این برنامه با همکاری مشترک روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان، هیات انجمنهای ورزشی، اداره بهزیستی و موسسه ایلیا تدارک و انجام شد.